Majosháza Község Hivatalos Honlapja

Tisztelt Ügyfeleink!


A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-jétől a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

  • segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;
  • technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;
  • ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;
  • kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;
  • intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;
  • SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál (https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap) szolgáltatásait.

Dunavarsány, 2020. december 18.

Üdvözlettel,
dr. Szilágyi Ákos
jegyző

Ügyfélfogadás, ügyintézés

Dunavarsányi Közös Önkormányzati Hivatal
Dunavarsányi kirendeltség   Majosházi kirendeltség
Hétfő:  13.00-17.00 13.00-16.00
Szerda: 8.00-12.00 13.00-16.00  8.00-12.00-13.00-16.00
Péntek: 8.00-12.00 8.00-12.00

Kapcsolat, elérhetőség

Majosháza              Dunavarsány

0624-511-830            0624-521-040
0624-511-831            0624-521-056

titkarsag@majoshaza.hu
titkarsag@dunavarsany.hu

2336 Dunavarsány
Kossuth Lajos utca 18.
Oldalunk cookie-kat ("sütiket") használ. Ezen fájlok információkat szolgáltatnak számunkra a felhasználó oldallátogatási szokásairól, de nem tárolnak személyes információkat. Szolgáltatásaink igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába. BŐVEBB TÁJÉKOZTATÓ
Elfogadom Elutasítom